ברבור

  • ברבור פרסם תגובת פעילות חדשה לפני 6 שנים, 4 חודשים

    עלי לציין שזה בהחלט הרס לי את האמון בטיפול , כלומר הייתי בעוד טיפולים אבל אף פעם כבר לא התמסרתי. ואז הטיפטול פחות אפקטיבי

  • היי, אני חדשה בפורום וקראתי הרבה מהדברים שכתובים פה. הלב נצבט חזק. כילדה רגישה חוויתי הרבה סוגים של פגיעות רגשיות ואלימות פסיכולוגית. אנחנו, הרגישים, פשוט יותר חשופים לכך. נראה לי… בכל מקרה אני רוצה לספר על מקרה אחד כואב במיוחד. בשנות העשרים המוקדמות היה לי בן זוג מאד כוחני ומתעלל נפשית (לא פגע בי פיזית- אבל זה לא פחות כואב) ובכוחותי האחרונים ה…[המשך קריאה]

    • עלי לציין שזה בהחלט הרס לי את האמון בטיפול , כלומר הייתי בעוד טיפולים אבל אף פעם כבר לא התמסרתי. ואז הטיפטול פחות אפקטיבי

  • ברבור הפך למשתמש רשום לפני 6 שנים, 4 חודשים