| כמה מילים על עצמך |
בת 22 כבת 200(לפחות)…מנסה לשרוד בעולם הלא פשוט הזה…מקווה למצוא נחמה בשיח עם אנשים כמוני..שנאלצו להתמודד עם העולם ה….מה עוד?…תצרפו אותי? לא יודעת אם מגיע לי טוב בעולם…אז אם זה משו שיעשה לי טוב אני לא מכריעה בעניין….טוב קשקשתי יותר מידיי…
|