קרן

Base

שם או כינוי שיופיע באתר

קרן

כמה מילים על עצמך

בת 22 כבת 200(לפחות)…מנסה לשרוד בעולם הלא פשוט הזה…מקווה למצוא נחמה בשיח עם אנשים כמוני..שנאלצו להתמודד עם העולם ה….מה עוד?…תצרפו אותי? לא יודעת אם מגיע לי טוב בעולם…אז אם זה משו שיעשה לי טוב אני לא מכריעה בעניין….טוב קשקשתי יותר מידיי…