| כמה מילים על עצמך |
אמא לשני ילדים שנפגעו מינית על ידי אביהם. נלחמת זה 4 שנים עם רשויות הרווחה, משטרה, פרקליטות…. התיקים כמובן נסגרו. הזעקה לצדק נותרה פתוחה. נכנסתי לכאן לקבל כוח, בשביל לשרוד את הזוועה, וגם כדי להבין איך מצליחים לחיות כשכל שבועיים הם צריכים להתראות איתו בפיקוח, שנפשם כל פעם נפגעת מחדש. מאוד לבד.
|