@bailarosenberg
Active לפני 9 שנים, 8 חודשים
היי, אני מתרגשת להיות חלק בקבוצה זו. אני דומעת מהזכות וה"מקום" להביע ולחלוק את חוויותי (זה לא קורה הרבה). אני חושבת שמהותו של הסבל שלנו, כאלו שעברה התעללות ואלימות רגשית, נפשית ופיזית הינה מהות של שתיקה. שנים רבות שהמילים שלי לא קיבלו מקום. שתקתי את הכאב, הסבל, הדם והדמעות. וכעת בהינתן הזכות דיבור הדבר לא מגיע לי בקלות. בתקווה שבמקום מיוחד זה […] הצג