@avatar
Active לפני 11 שנים, 3 חודשים
טוב, אני ממש מסתבכת עם ה"הגב" הזה.. (זה נראה כ"כ פשוט, נכון?) אז סורי, וחיפושית תודה גם לך! מקווה להכיר את כולכן טוב יותר (ולהשתלט על הצדדים הטכניים) .. הצג
-
אווטר פרסם עדכון לפני 11 שנים, 6 חודשים
טוב, אני ממש מסתבכת עם ה"הגב" הזה.. (זה נראה כ"כ פשוט, נכון?) אז סורי, וחיפושית תודה גם לך! מקווה להכיר את כולכן טוב יותר (ולהשתלט על הצדדים הטכניים) ..
-
אווטר הפך למשתמש רשום לפני 11 שנים, 6 חודשים